by email: axarslan@
• Κωνσταντίνος Μίχαλος, ως ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος, σε αντικατάσταση του Ηλία Γούναρη, με λήξη θητείας την ημερομηνία της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων του έτους 2010.
• Ιωάννης Μπενόπουλος, ως ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος, σε αντικατάσταση του Λεωνίδα Κορρέ, με λήξη θητείας την ημερομηνία της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων του έτους 2010
• Κέβιν Κοπ, ως μη εκτελεστικό μέλος, σε αντικατάσταση του Γεωργίου Τζοβλά, με λήξη θητείας την ημερομηνία της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων του έτους 2010. Ο δρ. Κοπ κατέχει αυτή τη στιγμή τη θέση του chief compliance officer στην Deutsche Telekom
• Μάρτιν Γουόλτερ, ως μη εκτελεστικό μέλος, σε αντικατάσταση του Γεωργίου Μπήτρου, με λήξη θητείας την ημερομηνία της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων του έτους 2009. Ο δρ. Γουόλτερ είναι ανώτερος εκτελεστικός αντιπρόεδρος, επικεφαλής συγχωνεύσεων και εξαγορών της Deutsche Telekom, υπεύθυνος για την εταιρική ανάπτυξη του ομίλου της Deutsche Telekom παγκοσμίως
Επίσης, το Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε εκ νέου σε σώμα ως εξής:
• Βουρλούμης Παναγής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος - Εκτελεστικό μέλος
• Δημητρίου Χαράλαμπος, Αντιπρόεδρος - Μη εκτελεστικό μέλος
• Hamid Akhavan, Μη εκτελεστικό μέλος
• Copp Kevin, Μη εκτελεστικό μέλος
• Karl-Gerhard Eick, Μη εκτελεστικό μέλος
• Walter Martin, Μη εκτελεστικό μέλος
• Ευαγγελίδης Λεωνίδας, Ανεξάρτητο - Μη εκτελεστικό μέλος
• Μίχαλος Κωνσταντίνος, Ανεξάρτητο - Μη εκτελεστικό μέλος
• Σκορίνη Ξένη, Ανεξάρτητο - Μη εκτελεστικό μέλος
• Μπενόπουλος Ιωάννης, Ανεξάρτητο - Μη εκτελεστικό μέλος
• Ταμπούρλος Παναγιώτης, Ανεξάρτητο - Μη εκτελεστικό μέλος
Η γενική συνέλευση πραγματοποιήθηκε σε χώρο που δεν έγινε γνωστός, αλλά σύμφωνα με τον ΟΤΕ ήταν σύννομη και βάσει καταστατικού της εταιρείας. Ως συνέπεια, ο πιο πιθανός τόπος διεξαγωγής της ήταν κάποια σουίτα του ξενοδοχείου Divani Caravel! Οι αποφάσεις λήφθηκαν από τους βασικούς μετόχους που ελέγχουν το 50%. Συνδικαλιστές και κόμματα της αντιπολίτευσης έθεσαν ζήτημα νομιμότητας της συνέλευσης, αλλά για πολλούς το θέμα θεωρείται πλέον περαιωθέν.
• Ελεύθερα ελληνικά αναλογικά και ψηφιακά κανάλια
• Ειδησεογραφικά (Euronews, Deutsche Welle, France24, Al Jazeera, Russia Today)
• Aθλητικά (Eurosport, Eurosport2, Extreme Sports, ESPN Classic, ESPN America)
• Ντοκιμαντέρ (Nat Geo Wild, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Discovery World)
• Lifestyle (Style TV, Zone Reality, Fashion TV, World Fashion)
• Μουσικά (C Music TV, Nat Geo Music)
• Ακόμη, το conn-x TV διαθέτει αποκλειστικό κανάλι με αθλητικό περιεχόμενο, το conn-x TV Sports! Το κανάλι του conn-x TV μεταδίδει σημαντικά αθλητικά γεγονότα, όπως ποδοσφαιρικούς αγώνες από Αγγλία, Πορτογαλία και Ιταλία, ενώ το πρόγραμμά του περιλαμβάνει και καθημερινές ειδησεογραφικές αθλητικές εκπομπές.
Όλο το πρόγραμμα των καναλιών του conn-x TV είναι συγκεντρωμένo σε ένα εύχρηστο, διαδραστικό Portal, που εμφανίζεται στην τηλεοπτική οθόνη και μέσω του οποίου δίνεται η δυνατότητα προγραμματισμού εγγραφών για 7 ημέρες. Επίσης, οι καταναλωτές μπορούν με τις υπηρεσίες FilmExpress και FilmClub να επιλέξουν ανά πάσα στιγμή τι θα δουν και πότε άμεσα, χωρίς να περιμένουν να «κατέβει» κάποιο video και χωρίς διακοπές για διαφημίσεις, ενώ μπορούν να κάνουν rewind, pause και fast forward. Η υπηρεσία FilmExpress είναι ένα εικονικό Video Club. Οι πελάτες του conn-x TV έχουν τη δυνατότητα να «νοικιάσουν» εύκολα και γρήγορα τις ταινίες που υπάρχουν διαθέσιμες, επιλέγοντας από μία μεγάλη συλλογή που ξεπερνά τις 200 και ανανεώνεται τακτικά. Στο FilmExpress περιλαμβάνονται και τηλεοπτικές πρεμιέρες από μεγάλα Studios. Η ταινία από τη στιγμή της ενοικίασης (pay per view) είναι διαθέσιμη για 24 ώρες.
Με το FilmClub οι συνδρομητές γίνονται μέλη στην υπηρεσία του συνδρομητικού VideoClub που προσφέρει το conn-x TV. Μπορούν δηλ. να παρακολουθούν απεριόριστα γνωστές τηλεοπτικές σειρές, ταινίες, μουσικά videoclip, ντοκιμαντέρ, παιδικές σειρές κ.ά. από τη συλλογή του FilmClub, που περιλαμβάνει περισσότερους από 700 τίτλους.
Το κόστος ανέρχεται σε 15 ευρώ το μήνα για το βασικό πακέτο που περιλαμβάνει τα κανάλια και το FilmClub, ενώ κάθε ταινία από το Film Express τιμολογείται με 2-4 ευρώ. O εξοπλισμός παρέχεται δωρεάν με τον αποκωδικοποιητή να διαθέτει ενσωματωμένο σκληρό δίσκο για όσους επιθυμούν να επωφεληθούν των δυνατοτήτων για «πάγωμα» εικόνας ζωντανού προγράμματος (Time Shifted TV) και εγγραφής τηλεοπτικών προγραμμάτων (Personal Video Recording).
Η άνοδος στην επισκεψιμότητα συνδυάστηκε με άνοδο των πωλήσεων σχεδόν σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες που διατίθενται στα καταστήματα, με χαρακτηριστική την άνοδο στα προϊόντα πληροφορικής (+53%) και στα προϊόντα τηλεπικοινωνιών (+7%). Σε επιμέρους κατηγορίες, όπως τα κινητά τηλέφωνα, η αλυσίδα διατήρησε την ηγετική της θέση στην αγορά. Ιδιαίτερα θετική η εικόνα και στις υπηρεσίες, με το service της Γερμανός να ενισχύει το ήδη ηγετικό του μερίδιο κατά 15%. Αντίστοιχα, σημαντική αύξηση της τάξης του 51% παρουσίασαν και οι εισπράξεις λογαριασμών.
Στους τομείς της ευρυζωνικότητας και της σταθερής τηλεφωνίας υπήρξε επίσης αύξηση. Χαρακτηριστικό είναι πως το 2008 η Γερμανός εννεαπλασίασε τις πωλήσεις mobile broadband μετά και το επαναλανσάρισμα του Internet On The Go από την Cosmote τον Απρίλιο του 2008. Οι πωλήσεις «σταθερού» ADSL ενισχύθηκαν σημαντικά σε ποσοστό 85%.
Επίσης, η hellas online έχει ήδη έτοιμες τις υποδομές σε επίπεδο μητροπολιτικών δικτύων (metropolitan area network) για να στηρίξει τέτοιου είδους εγκαταστάσεις ακόμη και εκτός μεγάλων αστικών κέντρων, προσφέροντας υπηρεσίες εγγυημένων υψηλών ταχυτήτων διακίνησης δεδομένων. Σύμφωνα με την εταιρεία, το συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο οπτικών ινών ξεπερνά σήμερα σε μήκος τα 3600 χλμ., έχει 215 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ για LLU και παρέχει πλέον πρόσβαση στο 65% των διαθέσιμων τηλεφωνικών γραμμών της χώρας. Επιπλέον, η hellas online αναβάθμισε τη χωρητικότητα διασύνδεσης της με το εξωτερικό στα 10 Gbps από 5 Gbps που ήταν μέχρι πρότινος. Οι νομοί που καλύπτονται από το ιδιόκτητο δίκτυο της hellas online είναι οι ακόλουθοι: Αιτωλοακαρνανία, Αργολίδα, Άρτα, Αττική, Αχαΐα, Βοιωτία, Γρεβενά, Δράμα, Δωδεκάνησα, Έβρος, Εύβοια, Ζάκυνθος, Ηλεία, Ημαθία, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Καβάλα, Καρδίτσα, Καστοριά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κιλκίς, Κοζάνη, Κορινθία, Κυκλάδες, Λακωνία, Λάρισα, Λευκάδα, Λέσβος, Μαγνησία, Μεσσηνία, Ξάνθη, Πέλλα, Πιερία, Πρέβεζα, Ρέθυμνο, Ροδόπη, Σάμος, Σέρρες, Τρίκαλα, Φθιώτιδα, Φλώρινα, Φωκίδα, Χανιά, Χίος.
Τα στοιχεία του τελευταίου Ευρωβαρόμετρου αναφορικά με την ψηφιακή υστέρηση των Ελλήνων γονιών επανέλαβε το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας σε προχθεσινή ανακοίνωσή του με αφορμή τη χτεσινή Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day). Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι:
Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες το ποσοστό των γονέων που χρησιμοποιεί Internet ξεπερνά το αντίστοιχο ποσοστό των παιδιών. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η διαφορά αγγίζει κατά μέσο όρο τις 9 ποσοστιαίες μονάδες (84% των γονέων έναντι 75% των παιδιών) και προκύπτει κυρίως από το χαμηλό ποσοστό χρήσης στα παιδιά ηλικίας 6-10, ενώ στις μεγαλύτερες ηλικίες η διαφορά γονέων-παιδιών σχεδόν εξαλείφεται. Στην Ελλάδα το φαινόμενο είναι αντίστροφο, καθώς τα παιδιά σε όλο σχεδόν το ηλικιακό εύρος ξεπερνούν κατά πολύ τους γονείς τους στη χρήση Διαδικτύου, γεγονός που δυσχεραίνει σημαντικά το έργο των γονέων.
Το σπίτι παραμένει ο κύριος χώρος πρόσβασης στο Internet για τα παιδιά των λοιπών Ευρωπαίων (65%) και ακολουθεί το σχολείο (57%). Στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό για την πρόσβαση από το σπίτι είναι 56%, ενώ για το σχολείο είναι πολύ χαμηλό (μόλις 26%). Αυτό οφείλεται κυρίως στο χαμηλό επίπεδο χρήσης του διαθέσιμου ευρυζωνικού Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με ενεργό τρόπο στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και σε μαθήματα πλην της πληροφορικής. Αντίθετα, στην Ελλάδα εμφανίζεται το υψηλότερο, πανευρωπαϊκά, ποσοστό πρόσβασης των παιδιών στο Διαδίκτυο σε Internet Cafe (27% στην Ελλάδα έναντι μόλις 3% για την E.Ε-27).
Επίσης, οι Έλληνες γονείς εμφανίζονται ανήσυχοι (52% το υψηλότερο μαζί με τους Γάλλους, έναντι 26% στην ΕΕ-27) για την προστασία των ιδιωτικών δεδομένων των παιδιών τους. Το ποσοστό όσων ανησυχούν για τα παιδιά τους σε ζητήματα αυτοκτονιών ή άλλων βλαπτικών ενεργειών αυξάνεται περαιτέρω στο 64% έναντι 39% στην ΕΕ. Τα ποσοστά αυτά σχετίζονται με το χαμηλό ποσοστό εξοικείωσης των Ελλήνων γονέων με το Διαδίκτυο, ενώ αξιοσημείωτη είναι η υστέρηση των ποσοστών χρήσης Διαδικτύου ακόμη και στις πιο δυναμικές ηλικίες γονέων (35-44), συνέπεια της οποίας είναι η συγκεκριμένη φοβική αντιμετώπιση. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, στις ευρωπαϊκές χώρες παρατηρείται ότι όσο αυξάνεται η χρήση του Διαδικτύου από τους γονείς τόσο μειώνονται οι αντίστοιχοι φόβοι τους για τα νέα μέσα.
Οι Έλληνες γονείς προσπαθούν να προστατεύσουν τα παιδιά τους με το να κάθονται κυριολεκτικά «δίπλα τους» όταν σερφάρουν (29% στην Ελλάδα έναντι 13% στην ΕΕ), με την Πορτογαλία να είναι η μόνη χώρα που εμφανίζει αντίστοιχα ποσοστά. Επίσης, οι γονείς στη χώρα μας συνηθίζουν να ελέγχουν εκ των υστέρων τα websites τα οποία επισκέπτονται τα παιδιά τους (σε ποσοστό 36% στην Ελλάδα, έναντι 21% στην ΕΕ). Επίσης, εξίσου υψηλά ποσοστά παρουσιάζουν οι Έλληνες γονείς και στον τακτικό έλεγχο των e-mail των παιδιών τους (30% έναντι 13% στην ΕΕ).
Παράλληλα με τα παραπάνω, ο φόβος των Ελλήνων γονέων για την απομόνωση των παιδιών τους εξαιτίας του Διαδικτύου κυμαίνεται σε πολύ υψηλότερο επίπεδο από την υπόλοιπη ΕΕ (67% έναντι 34% στην ΕΕ). Παρ’ όλα αυτά, στο επίπεδο της πρόληψης και του γονικού ελέγχου της πρόσβασης σε web sites δε λαμβάνουν ιδιαίτερα μέτρα και βασίζονται κυρίως στον εκ των υστέρων έλεγχο των ψηφιακών περιηγήσεων των παιδιών τους.
Είναι ενδιαφέρον ότι ένα πολύ υψηλό ποσοστό γονέων (35%), παρά τους φόβους του, δε θέτει κανέναν περιορισμό στην πρόσβαση των παιδιών του στο Διαδίκτυο, ενώ μόλις το 1% εμποδίζει την πρόσβαση σε ενδεχομένως απαγορευμένες ιστοσελίδες (έναντι 10% στην ΕΕ). Παρ’ όλα αυτά, οι Έλληνες γονείς φαίνεται ότι συζητούν πολύ με τα παιδιά τους για το Internet (53% έναντι 35% στην ΕΕ).
Τα αποτελέσματα της έρευνας «Ευρωβαρόμετρο Safer Internet 2008» παρουσιάστηκαν εκ νέου χτες, Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο Ελληνικός Κόμβος Ασφαλούς Διαδικτύου και η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα με την υποστήριξη της Cosmote.
Η Cosmote παρουσίασε τις δράσεις της για την ασφαλέστερη χρήση των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, αλλά και στη Ρουμανία και Βουλγαρία μέσω των θυγατρικών της Cosmote Romania και Globul. Συγκεκριμένα:
• Έχει αναπτύξει εξειδικευμένες υπηρεσίες Γονικού Ελέγχου και τις διαθέτει δωρεάν στους πελάτες της, για τον έλεγχο της πρόσβασης των παιδιών σε υπηρεσίες που απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες
• Έχει αναλάβει πρωτοβουλίες αυτορρύθμισης σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο με άλλους παρόχους κινητής τηλεφωνίας. Ειδικότερα, συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Μνημόνιο για την Ασφαλέστερη Χρήση του Διαδικτύου αλλά και στον εθνικό «Κώδικα Δεοντολογίας για τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσω κινητών τηλεφώνων και την προστασία των ανήλικων χρηστών»
• Ενημερώνει και ευαισθητοποιεί τους εργαζομένους της Cosmote, γονείς, εκπαιδευτικούς, αλλά και το ευρύ κοινό, τόσο μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων της, όσο και μέσα από στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας.
• Στο πλαίσιο αυτό, στηρίζει ως Χορηγός το έργο των εθνικών Κόμβων για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Επιπλέον, ειδικά στην Ελλάδα εδώ και ένα χρόνο:
• Ενημερώνει το κοινό για την ορθή χρήση του Διαδικτύου και της κινητής τηλεφωνίας μέσω συστηματικής εκστρατείας ενημέρωσης, αλλά και διανέμοντας τρία ειδικά έντυπα, σε ολόκληρο το εμπορικό της δίκτυο , με το μήνυμα «όταν έχεις τη γνώση, έχεις τον κόσμο στα χέρια σου». Μέσα σε ένα χρόνο περισσότερο από 400.000 φυλλάδια διαμοιράστηκαν μέσα από 454 σημεία διανομής.
• Παράλληλα χρηματοδοτεί την επιστημονική έρευνα «Παιδιά και Διαδίκτυο στην Ελλάδα: ευκαιρίες και κίνδυνοι» του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διεθνή Νέα
Σύντομα Νεα
• Για ακόμη μια φορά η Cosmote ταξιδεύει με τον ΠΑΟ στην Ευρώπη! Τη μεγάλη αναμέτρηση του Τριφυλλιού με τη Βιγιαρεάλ προσφέρει αποκλειστικά στους συνδρομητές της η Cosmote, ως Επίσημος Χορηγός της ομάδας του Παναθηναϊκού. Μέσα από διαγωνισμό, 20 τυχεροί συνδρομητές έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν τη Βαλένθια και να απολαύσουν από κοντά το σημαντικό αγώνα του Παναθηναϊκού στο “El Madrigal”, που θα διεξαχθεί στις 25 Φεβρουαρίου. Στέλνοντας ένα κενό SMS στο 19013 μέχρι και τις 15 Φεβρουαρίου οι συνδρομητές της Cosmote μπαίνουν στην κλήρωση για ένα από τα 10 διπλά αεροπορικά εισιτήρια που προσφέρει η εταιρία μαζί με διαμονή και μεταφορά από και προς το γήπεδο, με όλα τα έξοδα πληρωμένα.
• Η APC by Schneider Electric ανακοίνωσε τη συμφωνία συνεργασίας με την Enet Solutions – Logicom AEBE, για τη διανομή των προϊόντων της APC στην Ελλάδα. Η Enet Solutions – Logicom θα παρέχει στο δίκτυο συνεργατών της στην Ελλάδα τα προϊόντα της APC.
• Μόλις 8 μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του e-shop στην Κυπριακή αγορά, ο κύκλος εργασιών του έφτασε τα 2,5 εκ. ευρώ. Στο διάστημα από τον Μάρτιο ως τον Δεκέμβριο 2008, περισσότεροι από 25.000 καταναλωτές παρήγγειλαν προϊόντα, είτε online από το www.eshopcy.com.cy, είτε τηλεφωνικά, είτε στα καταστήματα της Λεμεσού και της Λευκωσίας. Το e-shopcy αναμένεται να επεκταθεί με τη δημιουργία νέου καταστήματος στη Λάρνακα, το οποίο θα ανοίξει στις αρχές Μαρτίου 2009, δίνοντας την ευκαιρία σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει.
• Η General Data Business A.E. έλαβε τη διάκριση του Cisco Channel Customer Satisfaction Excellence, που αποτελεί την υψηλότερη διάκριση που μπορούν να επιτύχουν οι Συνεργάτες της Cisco στο Πρόγραμμα Cisco Channel Partner Customer Satisfaction. Η διάκριση βασίζεται στα αποτελέσματα μετρήσεων της ικανοποίησης των πελατών, οι οποίες γίνονται ανά τρίμηνο μέσω του εργαλείου Cisco Partner Access Online, συνυπολογίζοντας τις βαθμολογίες για κάθε συνεργάτη ανά τρίμηνο με την απόδοση των προηγούμενων τεσσάρων τριμήνων.
• Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της γερμανικής bit-side ανακοίνωσε η Nokia. Η γερμανική εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο των επαγγελματικών υπηρεσιών και του λογισμικού.
• Η «Παιδική Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» ήταν το κεντρικό θέμα της ειδικής ημερίδας για παιδιά, που διοργάνωσε χτες, με την αφορμή του εορτασμού της Πανευρωπαϊκής Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο, η Microsoft Ελλάς σε συνεργασία με την Ομάδα Δράσης για την Ψηφιακή Ασφάλεια (D.A.R.T.) της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού του Υπουργείου Οικονομίας & Οικονομικών. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Πολιτιστικού & Αθλητικού Κέντρου Δαΐς.
• Η Pylones Hellas AE ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη της συνεργασίας με την Optum Ltd και την Sensible Solutions Sweden AB, αντιπροσωπεύοντας για την Ελλάδα και Κύπρο ολοκληρωμένες λύσεις αισθητήρων ανίχνευσης και συστημάτων επιχειρησιακής διαχείρισης δασικών πυρκαγιών. Η Optum (www.optumservices.com), αξιοποιώντας το μακροχρόνιο επιστημονικό της υπόβαθρο, εξειδικεύεται σε πρωτοπόρες και καινοτόμες λύσεις στον επιχειρησιακό σχεδιασμό για την αντιμετώπιση συνθηκών κρίσεων όπως πυρκαγιές, πετρελαιοκηλίδες, διάχυση τοξικών αερίων κτ.λ. Η Sensible Solutions (www.sensiblesolutions.se) προερχόμενη από τον ακαδημαϊκό χώρο, σχεδιάζει και κατασκευάζει λύσεις ολοκληρωμένων συστημάτων ανίχνευσης πυρκαγιών, ειδοποίησης και ασύρματων επικοινωνιών.
• Την επιτυχημένη ολοκλήρωση του έργου «Δημοτικές Διαδικτυακές Πύλες Κεντρικής Ελλάδας», συνολικού προϋπολογισμού 7,4 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε η PC Systems. Η εισηγμένη ήταν επικεφαλής (με 84%) της κοινοπραξίας που ανέλαβε το έργο στις αρχές του 2007 και συμμετείχαν ακόμη η Quality & Reliability, Alfaware και Siemens. Στο πλαίσιο του έργου η εταιρεία ανέλαβε την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος για την ανάπτυξη και θέση σε λειτουργία δημοτικής διαδικτυακής πύλης για κάθε έναν από τους 133 Δήμους (με πληθυσμό μικρότερο των 20.000 κατοίκων), που εντάσσονται διοικητικά στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Ηπείρου και Θεσσαλίας.
• Στα 6 εκατ. ευρώ ανέρχεται ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου «Δημοτικές Διαδικτυακές Πύλες Δυτικής & Νότιας Ελλάδας – Υποέργο 4», που ολοκλήρωσε πρόσφατα ο όμιλος SingularLogic για λογαριασμό του υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (ΥΠΕΣΔΔΑ) και αφορούσε συνολικά 101 συμμετέχοντες Δήμους με πληθυσμό κάτω από 20.000 κατοίκους της δυτικής και νότιας Ελλάδας.
• To εξαιρετικό ρεκόρ συνεχούς ανάπτυξης διατήρησε για μία ακόμα χρονιά η SAS, ηγέτιδα δύναμη στο χώρο του Business Intelligence και των επιχειρηματικών analytics. Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα της SAS για το 2008 έφτασαν τα 2,26 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 5,1% σε σχέση με τα οικονομικά αποτελέσματα του 2007, ενώ η εταιρεία αύξησε την πελατειακή της βάση προσθέτοντας 2.600 νέους πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο.
• Επτά νέα μέλη απέκτησε πρόσφατα το Internet Advertising Bureau (IAB) Hellas. Πρόκειται για τους Ημερήσιος Τύπος, Χρυσός Οδηγός, Asprilexi.gr, Myworld.gr, Skroutz.gr, Linkwise και Tribal DDB.
• Η EMC και η Microsoft ανακοίνωσαν την επέκταση της στρατηγικής τους συμμαχίας κατά τρία χρόνια, μέχρι το 2011. Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται για τη διεύρυνση αλλά και την εμβάθυνση της συνεργασίας τους τόσο στο επίπεδο της διαλειτουργικότητας των προϊόντων τους όσο και στην παρουσίαση ολοκληρωμένων λύσεων, που θα ικανοποιούν απαιτήσεις – κλειδιά των πελατών τους, όπως, μεταξύ άλλων, η μετάβαση σε εικονικά δίκτυα (virtualization), η ασφάλεια και η διαχείριση περιεχομένου.
• Την υλοποίηση ενός σημαντικού αριθμού έργων στην περιοχή της Βορείου Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, βασισμένα στις λύσεις FMS / SPECTRUM, για την κάλυψη τραπεζικών εργασιών και FMS / IMSplus για τη διαχείριση επενδυτικών εργασιών, έχει αναλάβει τους τελευταίους μήνες η Profile. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία συνεχίζει με το επιχειρηματικό σχέδιο επέκτασής της σε συγκεκριμένες περιοχές του εξωτερικού και ιδιαίτερα στις χώρες του «ισλαμικού κόσμου».
• Εξαιρετικά σημαντική κρίνεται η συμμετοχή της BSI ως εκθέτης-sponsor στο διεθνές συνέδριο αντιπροσώπων της Fujitsu που θα διεξαχθεί στις 11 – 13 Φεβρουαρίου στο Μαρόκο. Στο συνέδριο θα συμμετέχουν πάνω από 380 αντιπρόσωποι και μεταπωλητές προϊόντων document scanning & management από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, όπου η BSI θα έχει μια μοναδική ευκαιρία ώστε να πραγματοποιήσει την πρώτη παγκόσμια επίσημη παρουσίαση του eDocCapture Invoice Edition.
• Στα πλαίσια καμπάνιας της Adobe, για την αντι-πειρατεία, η Άνοδος ΑΕ προσφέρει 25% έκπτωση σε όλα τα εξελληνισμένα προϊόντα λογισμικού Adobe CS4 καθώς και στο Acrobat 9 (για το οποίο παρέχεται η δυνατότητα επιλογής χρήσης ελληνικού ή αγγλικού περιβάλλοντος εργασίας). H προσφορά έκπτωσης αφορά τα εξελληνισμένα προϊόντα Adobe CS4 & το Acrobat 9 και θα ισχύει έως και τις 31/03/09.
• Την έναρξη των εργασιών της Virtual Trip Spain ανακοίνωσε ο όμιλος Virtual Trip με στόχο τις αγορές της Ιβηρικής Χερσονήσου, της Βόρειας Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής. Στόχος του ομίλου Virtual Trip είναι οι πωλήσεις της θυγατρικής στην Ισπανία το 2011 να αποτελούν το 40% του κύκλου εργασιών του. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου, ο Andrew Hughes, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, ανέλαβε καθήκοντα Country Manager.
• H OgilvyOne Worldwide Athens (www.ogilvyone.gr), σε συνεργασία με την ομάδα marketing και ΙΤ της Food Plus, σχεδίασε και υλοποίησε το νέο website της Pizza Hut (www.pizzahut.gr), το οποίο εκτός από δυνατότητα online ordering παρέχει και αποκλειστικές online προσφορές.
• Η Dell και το Κέντρο Φιλανθρωπίας και Κοινωνικής Υπηρεσίας RGK στο Πανεπιστήμιο του Τέξας αναζητούν προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές από πανεπιστήμια και κολέγια παγκοσμίως να μοιραστούν τις ιδέες τους για να γίνει ο κόσμος καλύτερος. Οι φοιτητές που θα κερδίσουν το μεγάλο έπαθλο στον Διαγωνισμό της Dell ‘Social Innovation 2009’ θα λάβουν 50.000 δολάρια για να πραγματοποιήσουν τις ιδέες τους. Οι φοιτητές προσκαλούνται να σκεφτούν και να καταθέσουν μια δημιουργική, πρωτότυπη ιδέα για να αντιμετωπίσουν κάποιο πιεστικό κοινωνικό θέμα και να τη δημοσιεύσουν στον δικτυακό τόπο ww.
• Η Samsung, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα των καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών και των προϊόντων πληροφορικής, απέσπασε 2 βραβεία «Pick» από το Buyers Laboratory Inc. (BLI), τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμής και αξιολόγησης προϊόντων απεικόνισης εγγράφων. Οι εκτυπωτές ML-3471ND και ML-2851ND διακρίθηκαν ως ο «Εξαιρετικός Μονόχρωμος Εκτυπωτής για Μικρές Ομάδες Εργασίας» και ο «Εξαιρετικός Μονόχρωμος Εκτυπωτής Προσωπικής Χρήσης» αντίστοιχα κατά τη διάρκεια της απονομής των βραβείων «Pick» που διοργάνωσε πρόσφατα η BLI.
• To Flyinbook, η online κοινότητα της Aegean Airlines, που άνοιξε τις πόρτες της κατά τη διάρκεια των περασμένων Χριστουγέννων, έφτασε στο τέλος της διαδρομής της, αφού πρώτα συγκέντρωσε 60.000 συμμετέχοντες. Ο Online διαγωνισμός, που ανέπτυξε η Realize (www.realize.gr) για λογαριασμό της Aegean Airlines (www.aegeanair.com), καλούσε τους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν με την παρέα τους εικονικά αεροπλάνα και να επιλέξουν τον αγαπημένο τους προορισμό μεταξύ των προορισμών της Aegean, προκειμένου να κερδίσουν όλοι μαζί ως παρέα 1 ταξίδι προς αυτόν.
SMS - In & Out
• Ευτυχώς που δε συναντήθηκαν Παναγής και Νικήτας την περασμένη εβδομάδα στο υπουργείο...
o Ο μεν Παναγής είδε τον υπουργό, ο δε Νικήτας τον υφυπουργό.
o Δεν είπε κανείς τι συζήτησαν, αλλά μάλλον δε θα ασχολήθηκαν με το κυνήγι της πεταλούδας.
o Αλλά με πιο εποχικά πράγματα.
• Όλο και δυσκολεύει η κατάσταση για τηλεπικοινωνιακή εταιρεία με έδρα στο Μαρούσι, αλλά όχι μπροστά στην Κηφισίας
o Η διακοπή ήταν προσωρινή, γιατί βρέθηκαν τα χρήματα και έγινε η εξόφληση.
o Και αυτά περί βλαβών δεν ανταποκρίνονται και τόσο στην πραγματικότητα.
o Ο επενδυτής είναι άμεση ανάγκη και οι ίδιοι λένε ότι αυτό θα γίνει εντός του τρέχοντος μηνός.
o Για να δούμε…
• Το «σφύριγμα της λήξης» από τη Super League περιμένουν στη Forthnet για τα τηλεοπτικά.
o Οι Κρητικοί ικανοποίησαν τη λίγκα σε όλα όσα ζήτησε, λένε οι πληροφορίες.
o Και είναι έτοιμοι να αναλάβουν την κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
o Από άποψης περιεχομένου, αυτό είναι …γκολ απ’ τα αποδυτήρια!
• Το πολύαναμενόμενο Conn-X TV έκανε πρεμιέρα…
o Με σύνθημα «Take Control» στο Μέγαρο σκέφτονται να πάρουν τα ηνία στην αγορά IPTV.
o Κάτι που μένει να δούμε και στην πράξη…
• Cosmote viaja con PAO a España…
o Οι 20 τυχεροί συνδρομητές του πράσινου μαγαζιού θα έχουν την ευκαιρία να δουν τους «πράσινους» στη μεγάλη αναμέτρηση με τη Βιγιαρεάλ!
o Το μόνο που θα χρειαστούν στο ταξίδι τους είναι απλά ένα «ξεσκόνισμα» των Ισπανικών τους…
o Pelota=Μπάλα, Cuervo=Κοράκι, Abrigo=Παλτό…
o Εμείς τι να ευχηθούμε; Venceremos!
• Όλοι στην αγορά μιλούν για τον πόλεμο του 1 ευρώ.
o Μην τους ακούτε…
o Στην πραγματικότητα ο πόλεμος έχει κοστίσει ήδη 60.000.000 ευρώ!
o Παραφράζοντας τον JFK θα λέγαμε ότι η αγορά θα πρέπει να δώσει ένα τέλος στον πόλεμο, αλλιώς ο πόλεμος θα δώσει ένα τέλος στην αγορά.
Ο κ. Κωνσταντίνος Πέτσας ανέλαβε καθήκοντα γενικού διευθυντή πληροφοριακών συστημάτων στην Cosmote Romania.
Την αποχώρηση του μη εκτελεστικού μέλους κ. Εμμανουήλ Δετοράκη από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας -σύμφωνα με την από 30 Ιανουαρίου 2009 επιστολή του- γνωστοποίησε η Lannet.
44,5… δισ. δολάρια έφτασε η αξία της αγοράς των ημιαγωγών για κινητά τηλέφωνα το 2008, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της In-Stat.
43%... των PCs στις ΗΠΑ διαθέτει λειτουργία Media Center.
6000… συνδρομητές προσέλκυσε τις δύο πρώτες εβδομάδας εμπορικής λειτουργίας της η Koryolink, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που έχει δημιουργήσει στη Βόρεια Κορέα η Orascom Telecom.
Ατάκα επί κινητού
Πόλεμος είναι η ελπίδα ότι τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα. Ακολουθεί η προσδοκία ότι θα γίνουν χειρότερα για τον άλλο, αργότερα η ικανοποίηση πως και ο άλλος δεν είναι καλύτερα και τέλος η έκπληξη πως και οι δύο είναι για κλάματα.
Karl Kraus